Zoeken

woensdag 8 november 2017

Sharon en bloggen tijdens NaNoWriMo

Hoi allemaal,


Het is weer de tijd van het jaar, nee niet kerst, maar NaNoWriMo, je weet wel, die maand waarop menig professioneel en amateur schrijver zich vrijwillig dertig dagen laat martelen om dagelijks bijna 2000 woorden te typen aan een boek. Een boek? Nou zo staat het er op de website. In het engels ook wel ‘novel’ genoemd. Vrij vertaald, boek of verhaal. Nu doe ik al bijna 4 jaar trouw mee met ‘Rebels’ ofwel zij die niet een aan nieuw verhaal beginnen in November maar of verder schrijven aan een oud verhaal of totaal iets anders schrijven – was ik aan het rondneuzen in het Rebels topic van het NaNo forum. Hier kwam ik iets brilliants tegen, blogs schrijven tijdens NaNoWriMo en ik dacht, waarom ook niet. Waarom zou je niet 2000 woorden per dag aan blogposts schrijven, ze opslaan en vervolgens over het gehele jaar posten. Er zijn vele dingen waar mensen meningen over hebben, zoals ik. Ik heb meningen, ik kan schrijven en aangezien ik zo heel wat woordjes kan typen heb ik besloten dit ook gewoon te gaan doen. Geen 2000 woorden per  post maar gewoon wat gezellige verhaaltjes over dingen waar ik een duidelijke mening over heb. Dus zit achteruit en zet je leesbril maar op. Een vloed aan blogs wordt nu geschreven.


Liefs,

Sharon 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten