Zoeken

vrijdag 10 november 2017

En Wish

Hoi allemaal,

Zoals jullie wel weten ben ik gek op winkelen, met name fun dingen of dingen die je eigenlijk niet nodig hebt maar ze toch wil hebben. Die dingen zoals kettingen, oorbellen of zelfs Pokémon knuffels. Dingen die hier in huis stof staan te verzamelen, maar een leuke app, toch?




 Zo heb ik laatst nog make-up gekocht -  ja make-up, van een app, en zal ik je wat vertellen, het was goed. Gewoon goed. Niet geweldig, maar gewoon goed. Soms zitten er wel echt missers tussen – maar om te voorkomen om (veel) missers te hebben heb ik hier onder wat tips.

·        -         Lees de reviews

·         Ga niet uit van geweldige kwaliteit (soms heb je gewoon mazzel)

·         Alles komt uit china (tenzij anders aangegeven)

·         Kijk goed naar de maten -  china heeft andere maten en met name als je kleding koopt kunnen/zullen de maten anders vallen.

·         Kijk (als ze er staan)naar de foto’s van klanten

·         Bekijk altijd de prijzen voor de juiste maat (soms staat er gratis en moet je betalen voor een bepaalde kleur of maat)

·         Er staat altijd een kopje met verzendkosten en ongeacht hoeveel items je besteld bij dezelfde “shop” je betaald altijd de verzendkosten – per object – dus als je 2 keer hetzelfde ding besteld betaal je 2 keer de verzendkosten.

Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd of jullie ooit eens iets via Wish hebben besteld?

Liefs,

Sharon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten