Zoeken

maandag 13 november 2017

en FNAF

Hoi allemaal,

Terwijl ik dit aan het schrijven ben heb ik een playlist op staan met zo’n 15 video’s over FNAF (Five Nights At Freddy) -  Ik hou ervan om de theorieën te bekijken, geweldig hoe ze erbij komen. Verschrikkelijk om naar te kijken. Ik zal eerlijk bekennen, ik heb de spellenreeks nooit gespeeld of een LP (Let’s Play) van uit kunnen kijken. De jumpscares kan ik niet aan. Je weet wel, dat er in eens zo’n ding (eng of niet) voor je scherm springt. Maar de theorieën zijn geweldig. De verhaallijn er achter inspireert me en desondanks dat ik het nooit zal kijken/lezen door de eerder genoemde
Jumpscares zijn we nu al 15 video’s verder, midden in de nacht, gezellig en griezelig. Ik heb inmiddels ook gehoord dat er boeken van zijn, misschien iets minder eng. Misschien zijn de boeken beter voor mijn verbeelding of misschien moet ik toch maar, met gespreide vingers voor mijn ogen de LP’s gaan kijken, want zelf spelen, dat gaat nooit gebeuren.


Liefs,

Sharon 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten