Zoeken

vrijdag 1 november 2019

en NaNoWriMo 2019 - Dag 1

Het is weer de eerste van november. NaNoWriMo tijd. Zoals bekend werk ik sinds 2012 aan mijn verhaal "From Moonlight to Stardust" dus ook dit jaar kruip ik achter de laptop, koptelefoon op mijn hoofd, spotify aan en schrijven maar. Via deze weg wil ik jullie op de hoogte houden van de tijd die ik al schrijvend door breng met hier en daar een kleine sneak-peak.



Vrijdag, 1 november 2019

Waar de dag goed zou moeten beginnen met veel hoop en veel geschrijf, begon mijn dag omgekeerd. Ik werd vroeg wakker omdat ik de avond er voor met knallende koppijn naar bed was gegaan. Vroeg als in half 4. Aron naar het werk en ik voor de televisie. Samen met Princess kijkend naar de Vampire Diaries.

Rond 6 uur besloten dat het er niet beter van werd, de hoofdpijn was weer terug gekomen en mijn bed weer in gekropen. 0 woorden op papier. Rond het middag uur werd ik wakker. Opstaan, thee en ontbijten. Meteen maar even wat schoonmaken dan hoeft dat later niet. Gevolg, 14.15 uur en 74 woorden op papier.

Aron thuis, samen koffie gedronken en gaan typen. 1200 woorden. Yes, eindelijk de inhaal slag waar ik mee bezig was. Meteen een mooie badge gewonnen. Blijkbaar schrijf ik veel in de middag. De eerste dag. Gave badge en 1200 woorden.

Gegeten en de hond uitgelaten. Nog steeds even veel woorden maar 1667 is het doel. Toch maar weer even achter de laptop kruipen met als gevolg dat ik een uur zit te pokeren. De tijd tikt door en daarmee ook een deel van mijn geduld dus maar weer het word-document erbij halen.

Inmiddels zit ik op 1715 woorden en ben ik op schema. Ga ik nog verder schrijven vanavond? Geen idee. Ik ben er voor nu wel heel even klaar mee. Morgen een nieuwe dag.

Liefs,

Sharon


1 opmerking:

  1. Leuk om jouw ervaringen met de nano te lezen. Mijn eerste dag was een emotionele rollercoaster waardoor ik iets meer dan 600 woorden op papier kreeg. Nu zit mijn totaal op bijna 2500 dus ben ik ook bezig met een inhaalslag. Succes komende dagen!

    BeantwoordenVerwijderen